Kävin katsomassa eilen J:n kanssa kyseisen elokuvan. Muutamassa kohdassa sain pidätellä itkua oikeen toden teolla, sillä elokuva sattui käsittelemään juuri tällä hetkellä minulle kipeitä aiheita. Ei,en halua kuuluisaksi R&B laulajaksi vaan elämäni on sekoittanut toinen mies. Tämän V:n satuin tapaamaan siskoni kautta, vahingossa. Olihan hän jo hehkuttanut kauanaikaa, että on löytänyt minulle täydellisen miehen. No, tapasin hänet ja muutaman muunkin uuden ihmisen ja jouduin itsekkin toteamaan, että hän on kaikkea mitä olen aina miehessä halunnut. Jos minulle olisi annettu kynä ja piirtämisen lahja ja minun olisi käsketty piirtää "unelmieni mies" olisin piirtänyt hänet. Nyt tapaamisesta on kulunut 3 päivää ja hän on ollut mielessäni. Olen miettinyt miksi/miten voin häntä ajatella sillä rakastan J todella paljon. Mitä enemmän olen miettinyt sitä enemmän minuun on sattunut. Suhteessamme ei ole kaikki kunnossa, alamme erkanemaan, läheisyys ja kosketus ei ole niin varmaa ja joka päiväistä kuten ennen. jatkuu...