Varjoja,
aurinko kurkistaa jostain pilven raosta,
on vielä viileää, kaivan pitkähihaisen paidan laukkuni kätköistä.
Välillä kuulen linnun laulavan, se loppuu yhtä nopeasti kun on alkanutkin.
Tyhjät, hiljaiset kadut,
välillä saatan kuulla kaukaa auton moottorin äänen.
Muutama ihminen on saapunut asemalle.
He tekevät samaa mitä minä.
Odottavat.
Kello on 6.18 ja silti erotan edessäni useita ihmisiä.
On nuoria, vanhoja, tummempia, vaaleampia, mutta heitä kaikkia yhdistää sama asia.
Vähä pukeisuus.
Minä erotun heistä, sillä olenhan menossa toiseen suuntaan, minulla on pitkähihainen paita, housut ja laukun lisäksi valkoinen muovipussi.
Minä olen erilainen.

 xxx
..Ajatuksissa sut ehkä tavoitan ja sanon, että rakastan.
Jokaisella jossain joku ootta jos vain antaa pintaa syvemmältä koskettaa,
jokaisella jossain joku oottaa jos vain sydämensä täysin luottaa uskaltaa.

(Riot-Pintaa syvemmältä)