Tänään onnistuin taas murjottamaan ja heittämään rakkaaseeni viileitä silmäyksiä. MINÄ joka oli naureskellut muiden naisten murjottamiselle ja kärpäsestä härkäsen tekemisestä. MINÄ joka vannoin syvällä sydämessäni rakastavani ja helliväni rakastani kun sellainen kohdalleni osuisi. Ja yli puoli vuotta sitten, sellainen osui kohdalleni ja siitä lähtien olemme kulkeneet yhdessä.

xxx
Älä sure,
älä murehdi
elämme vain kerran,
sitäkin kauniimmin,
sitäkin paremmin.
Joskus se on vaan niin
vaikeaa ymmärtää.
Mutta jos sittenkin jaksaisimme,
hissun kissun,
päivän kerrallaan.

-Kirjoittaja tuntematon-

En ole koskaan tuntenut voimakkaampaa tunnetta kuin kun makaan rakkaani sylissä. En osaa sanoin kuvailla sitä tunnetta mutta uskon, että kaikki jotka ovat joskus TODELLA rakastaneet jotakuta tietävät mistä puhun. Hänen kanssaan minulla on hyvä olla, ehkä totun siihen, että lähelläni on kokoajan joku, siihen, että tunteet saisi näyttää ja lopetan tämän kiukuttelun ja päästän itseni odottamaan muuttoa.

xxx
Minä etsin hetkiä,
jotka koskettavat minua niin syvältä,
että haluaisin pysäyttää ajan.

Hetkiä,
jotka vapauttavat minut
ajatusteni vankilasta.

Hetkiä,
jotka tempaavat minut
mukaansa sellaisella voimalla,
että saatan unohtaa itseni
ja tunnen sisälläni elämän sykkeen.

Hetkiä,
joina jokainen ruumiini solu
tuntee elävänsä.

Hetkiä,
jolloin kaikki kysymykset
lakkaavat ja minä vain olen.
Elämän koskettamana ja onnellinen.
-Ulrich Schopper-